1 June 2012, 0 speaks


assalamualaikum and very good morning to all of you :3
wehh, aku rindu budak ni, rindu sangat kau dek, rindu mase kite rapat dulu.RINDU SANGAT
now,kite dah tak rapat macam dulu,aku tak tahu sebab ape , aku tengok dia dingin sangat dengan aku , kenapa dek ? :'(  apa salah k.Neesa ? k.Neesa dah cube upah yang adik kurang suka dengan perangai k.neesa . adik sekarang dah berangkat dengan orang lain kan ? hmm takpe , asalkan adik HAPPY even hati k.neesa yang sakit :') , k.neesa tak endahkan semua tu asalkan adik happy , itupun dah cukup untuk buat k.neesa senyum.adik tak pernah cerita atau cakap dekat k.neesa pon yang adik nak berangkat dengan orang lain,tapi k.neesa tahu pun dari mulut orang lain,sedih tahu . tapi k.neesa cube buang perasaan tu jauh-II.
dalam banyak-II k.neesa berangkat, yang paling k.neesa sayang sekali adik tau , i just want you to know that i honestly love you as my sister

Nur Athiqah bt Meor Hamdan

Older Post | Newer Posts